sunnuntaina, toukokuuta 31, 2009

Aurinkoista sunnuntaita....


Totta tosiaan....
Miten aurinkoinen aamupäivä lahdessa!

Ihanaa on ollut mutta hieman riipuvuuden tunteita havaittavissa netin suhteen,
onneksi kaverini tyttö toi läppärin joten pääsen pahemmasta riippuvuudesta!

Nyt olen ollut tekemättä torstaista lähtien kortteja ja nyt tekisi mieleni jo kovasti askartelemaan mutta tiistaihin täytyy odottaa kunhan olemme kotiutuneet lahdesta savonlinnaan!
En ole uskaltanut haasteita katsella koska tulisi pahamieli =) ja varmasti inspiraatio sekä mielikuvia kortista miten haasteen tekisi!

Hiljeneekö monen blogi kesäksi?
Entä korttien teko?

Ihmettelen suuresti ettei lahden kokoisessa kaupungissa ole kunnon askartelukauppaa???
Olen kyllä käynyt kummassakin charlotassa, sinooperissä ja tiimarissa mutta ei ole napannut...
Hamikseni huomasin vasta liian myöhään, minulle vinkattuna Tiimarin varastomyymälän...
Totesin vain että paremmat valikoimat ovat netissä
ja jopa halvemmat hinnat kuin paikanpäältä ostettuna!
Kärkkäisellä tuli käytyä ja löysin sieltä dropseja neljänä eri värini ja hinta oli 1.70€
mutta ne olivat kukkaosastolla, onneksi joku oli siitä vinkannut että sieltä löytyy!
Muuten siellä paperi osastolla ei ollut minulle mitään ja hinnatkin korkeat...

Ihanaa on ollut ja kesällä tulen varmasti lahteen,
olen jopa ajatuksissani ajatellut "jospa" muuttaisin lahteen
jossa työnäkymät olisi ehken paremmat kuin savonlinnassa!?

Tänään neljältä menen katsomaan "papan" tyttären jalkapallopeliä,
kuusysin naisten jalkapallopeliä kisapuistoon, toivottavasti voittavat!

Aurinkoista sunnuntaita!







4 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Ai, kärkkäiseltä löyty sadepisaroita?
oliko minkä kokosia pakkauksia?

Meillä paistaa aurinko, jihaa!
no joo, paisto se eilenkin niin olen tässä kaks päivää käyttänyt naapurin kaivoa hyväkseni, kohta on uima-allas täysi mutta en minä sinne tarkene mennä, hrrr!

Kaija kirjoitti...

Missä Tiimarin varastomyymälä sijaitsee.
Olen asunut niin vähän aikaa täällä etten tiedä.
Kiitos vastauksesta jo etukäteen.

Marika kirjoitti...

Kaija,
Tiimarin varastomyymälä
Haapalankatu 1b
15240 LAHTI
044 7129388Tiina Heikkilä
Auki: to-pe 10.00 - 16.00
la 10.00 - 15.00

Hipsu kirjoitti...

Hih, enpäs huomannutkaan, että olit antanut minulle saman haasteen :)).
Uskon, että tulee riippuvuusoireita, kun joutuu olemaan ilman korttiaskartelua. Tästä tulikin mieleeni, miten voin olla askartelematta kun syksyllä pidämme kesälomaa ja olemme pohjoisessa viikon tai kaksi. Täytyy vissiin varata mukaan kortintekotarvikkeita, jos sattuu tulemaan mahdoton inspis tehdä jotain, mutta siinäkin on se ongelma, että mitä sitä pakkaisi mukaan?
Ehkä se vaan on niin, että se aika on lomaa askartelusta?
Minun blogini ei siis lähde kesänviettoon :) ennen kuin vasta syksyllä ja sittenkin aika lyhyeksi ajaksi.